Wat is AutoTrack

AutoTrack is al ruim zestien jaar het meest betrouwbare advertentieplatform voor nieuwe en tweedehands auto’s op de Nederlandse markt: een autosite waar de consument onafhankelijk en volledig geïnformeerd wordt over het omvangrijke aanbod van auto’s. AutoTrack hanteert hierbij een strikt kwaliteitsbeleid. Daarvoor wordt samengewerkt met betrouwbare merken als ANWB, BOVAG, CARFAX, Klantenvertellen en Autobedrijf.tevreden.nl.

AutoTrack vormt de schakel tussen de oriënterende koper en de aanbieder van een auto. AutoTrack informeert optimaal over de markt van tweedehands en nieuwe auto’s, zodat je precies weet waar je aan toe bent tijdens de zoektocht. Of je nu een auto zoekt of juist wil adverteren, bij AutoTrack zit je goed.

Autobedrijven hebben de mogelijkheid om een grote groep autokopers te bereiken door hun occasionvoorraad op AutoTrack te adverteren. Hiervoor zijn verschillende abonnementsopties.

CheckCheck AutoTrack

AutoTrack heeft een duidelijke missie: het bieden van een betrouwbaar advertentieplatform zodat jij zorgeloos op zoek kan naar een andere auto. Daarom wordt alle objectieve informatie in elke advertentie gecontroleerd en waar nodig aangepast dan wel verwijderd. Het doel? Ervoor zorgen dat jij ontspannen tot aankoop over kan gaan. Immers is het kopen van een auto een belangrijke en waardevolle onderneming. Door een strikt kwaliteitsbeleid te voeren, minimaliseert AutoTrack de kans op negatieve verrassingen.

Het kwaliteitsbeleid is terug te zien in de landelijke campagnes met onze speurhond Jack via televisie, print, radio en online. Jack laat de autokoper zien dat AutoTrack de beste keuze is, vanwege de unieke checks. De slogan luidt dan ook: CheckCheck AutoTrack.

AutoTrack onderdeel van de Persgroep Online Services

AutoTrack maakt samen met Tweakers, Hardware.Info, Nationale Vacturebank en Intermediair deel uit van de Persgroep Online Services BV. Het team achter AutoTrack bestaat uit ongeveer 30 mensen, verdeeld over de afdelingen Sales, Marketing, Klantenservice en ICT.